Conflictmanagement

Conflictmanagement


Sluimerende (arbeids)conflicten en directe confrontaties uit de weg gaan om escalaties te vermijden. Herkenbaar? Logisch, want de ‘weg van de minste weerstand’ is al tientallen jaren de aanpak van het gemiddelde bedrijf. Terwijl hier een unieke mogelijkheid ligt om te vernieuwen, u te onderscheiden van concurrenten én aansluiting te houden met de betrokkenheid van het steeds mondigere talent in de organisatie. Irene kan u helpen om medewerkers schurende communicatie eerder te leren signaleren, te herleiden waarom het brandje überhaupt brandt en hoe zij de samenwerking en communicatie weer soepel kunnen laten verlopen. Dus: verdieping van de professionaliteit, heldere besluitvorming en duurzamere resultaten daarvan. Het faciliteren en organiseren van het goede gesprek maakt het mogelijk dat mensen zich uitspreken, elkaar aanspreken en aanspreekbaar zijn, (juist) ook als het spannend is. Is het conflicthanteringsbeleid van uw organisatie op orde?

Share by: